Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Anatomia i piękno przemijania. Dwujęzyczny tomik poetycki.
Stanisława Kalus




Antologia poetów współczesnych. Wiersze dla dzieci. Edycja szósta
Bolesław Bieniasz, Zenon Cichy, Agnieszka Kawa, Dominika Kuczera, Barbara Maria Laskowska, Aldona Latosik, Krystyna Przewłocka, Beata Małgorzata Moniuszko, Krzesława Skrzypczyńska, Beata Śliwka




Czosnek dla zdrowia. Żywienie medyczne
Elżbieta Frankowska




Dieta dla mózgu
B. Jakimowicz- Klein




Dieta dla serca i układu krążenia
Małgorzata Borgman




Dieta dla wątroby
Andrew Laughin




Jak Magia kamieni wpływa na Twoje życie. Wyd. I
Sycylia Nogrina




Jak zwierzęta w lesie bałwana lepiły. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Jak zwierzęta w lesie święta wyprawiały. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Kormorany nie ćwierkają. Tomik poetycki. Wyd. I
Roman Gowin




Mariola Buczkowska, Krzysztof Jerzy Drozd, Helena Gracka, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Agnieszka Sylwia Jędraszek, Anna Łukasik-Widz, Anna Mieczkowska, Małgorzata Skałbania, Danuta Stefanowska, Irena Szymańska
Mariola Buczkowska, Krzysztof Jerzy Drozd, Helena Gracka, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Agnieszka Jędraszek, Anna Łukasik-Widz, Anna Mieczkowska, Małgorzata Skałbania, Danuta Stefanowska, Irena Szymańska




Myśli słodkie, gorzkie. Tomik poetycki. Wyd. I
Janusz Muzyczyszyn




Spieszmy się kochać bliskich. Edycja druga. Antologia poetów współczesnych, wyd. I
Lucyna Angermann, Ewa Celińska-Bajorek, Krzysztof Jerzy Drozd, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Izabela Galicka, Teresa Lipińska, Janina Moczydłowska, Alek Skarga, Krystyna Walas-Bugajczyk, Adam Żemojtel




W poszukiwaniu świadomości, tomik poetycki
Krzysztof Jerzy Drozd




Wahadełko. Spróbuj i Ty
Teresa Stąpór




Wiersze o imionach. Antologia poetów współczesnych. Edycja 1
Anna Balla-Skrzypek, Stanisława Kalus, Teresa Lipińska, Henryka Łazaj, Marzena Marczyk, Danuta Elżbieta Mazurek, Jerzy Mróz, Paweł Pawłowicz, Urszula Rędziniak, Iwona Zaborowska




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 10 jubileuszowa
Wojciech Bieluń-Targosz, Mariola Buczkowska, Ewa Celińska-Bajorek, Krzysztof Jerzy Drozd, Andrzej Feret, Małgorzata Gołębiewicz, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Jacek Jaszczyk, Stanisława Kalus, Alicja Krawiec, Barbara Maria Laskowska, Marzena Marczyk, Beata Małgorzata Moniuszko, Jerzy Mróz, Piotr Rybiński, Alek Skarga, Irena Szymańska, Tamara Mariola Tarasek, Iwona Zaborowska, Zdzisław Zieliński




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 9
Małgorzata Cieśla-Pietrzak, Krzysztof Jarzyński, Jacek Jaszczyk, Wioletta K.(Klinicka), Zdzisława Maksymowicz, Paweł Pawłowicz, Antonina Radzięda, Barbara Szala, Tamara Mariola Tarasek, Bożena Żywiczka




Wizyta Świętego Mikołaja. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Zanim zabierze nas wiatr. Edycja piąta. Antologia poetów współczesnych. Wydanie 2018
Wojciech Bieluń-Targosz, Lucyna Dąbrowska, Joanna Firek, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczyk, Bogusław Józef Kilar, Marzena Marczyk, Andrzej Mędrzycki, Zenon Tabor, Tamara Mariola Tarasek, Marek Veith




Żywienie jako element profilaktyki i leczenia chorób nowotworowych
Anna Wrzochal

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relations. Reklama.Branding. Wydanie II


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Monika Bronowicz
ISBN: 9788372778130
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u – wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka Monika Bornowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów Druga część książki nosi tytuł „Public Relations” i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część – „Reklama” – skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część– ”Branding„ – obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej.

Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.

EAN: 9788372778130
Str. 136 stron;
oprawa broszurowa;

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relations. Reklama.Branding. Wydanie II do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów