Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Bajka o Panu Jerzym Fryzjerze, który strzygł pięknie dzieci i dorosłych. Książka edukacyjna z audiobookiem na płycie CD. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Bajki o dobrym osiołku Kichocie i jego przyjaciołach. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Bajki o mądrych zwierzętach, które uczą i bawią. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Bracia. Lech i Jarosław Kaczyńscy. Powieść polityczna
Ludwika Preger




Chłopi. Format A4. Oprawa twarda
Władysław Stanisław Reymont




Czas uskrzydlony
Elżbieta Flis




Dlaczego warto dbać o zdrowie i nie przeziębiać się, mieć ładne ząbki oraz nie bać się szczepienia! Format A4, oprawa twarda.
Lech Tkaczyk




Dlaczego zając ma kusy ogon. Książka edukacyjna z audiobookiem na płycie CD. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Donald tusk. Między obietnicami
Roland Yust




Jak dzieci o ząbki dbały i pięknie się uśmiechały. Format A4, oprawa twarda. Książka edukacyjna dla dzieci ze słuchowiskiem na płycie CD
Lech Tkaczyk




Jak FOKA zdrowo się odżywiała i o siebie dbała. Książka edukacyjna dla dzieci z audiobookiem na płycie CD
Lech Tkaczyk




Jak lisica żurawia w gości zapraszała i źle się zachowywała. Format A4, oprawa twarda. Książka edukacyjna dla dzieci z audiobookiem na płycie CD
Lech Tkaczyk




Jak żuraw szukał żony i ciągle był niezadowolony plus audiobook na płycie CD. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Jezus Chrystus na obrazach sławnych malarzy. Oprawa twarda
Concept albumu Lech Tkaczyk




Kariera Nikodema Dyzmy. Format A4, oprawa twarda
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Konspekty zajęć dla przedszkoli i szkół. Część I. Format A4, oprawa twarda
Małgorzata Kapłon




Kot poeta. Wiersze dla dzieci
Ilona Chojnacka




Kucharka polska. Format A4, oprawa twarda
Reprint




Makarego 730 obiadów wielkich, średnich i małych, mięsnych i postnych oraz śniadań i wieczerzy. Format A4, oprawa twarda
Praca zbiorowa




Miłość do tworzenia
Irena Paśniewska




Modlitwy o wyproszenie łask za wstawiennictwem Jana Pawła II. Oprawa twarda. Format A4
Lech Tkaczyk




Modlitwy. Antologia poetów współczesnych. Edycja 10
Joanna Błońska, Anna Barbara Czuraj-Struzik, Mariusz Maciej Jackiewicz Borowczak, Katarzyna Ewa Krajewska, Lidia Izabela Lachowska, Krystyna Olchawa, Agnieszka Morańska Roeder, Krystyna Szwed, Tamara Mariola Tarasek, Izabela Wiktor-Panczew




Najświętsza Maryja Panna na obrazach sławnych malarzy. Format A4. Oprawa twarda
Concept albumu Lech Tkaczyk




Niezwykle ciekawe przygody leśnych zwierząt. Bajki edukacyjne z morałem
Lech Tkaczyk




O pracowitym osiołku i królu lwie. Format A4, oprawa twarda. Książka edukacyjna dla dzieci ze słuchowiskiem na płycie CD
Lech Tkaczyk




Pani i Pan nauczyciel. Książka edukacyjna dla dzieci z audiobookiem. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Pani pielęgniarka. Nie boję się szczepienia. Książka edukacyjna dla dzieci z audiobookiem. Format A4. Oprawa twarda.
Lech Tkaczyk




Profesor Wilczur. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Scenariusze do bajek dla przedszkoli i szkół. Część I. Wydanie III. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Scenariusze do bajek dla przedszkoli i szkół. Część II. Wydanie III. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Sentencje łacińskie. Wydanie II albumowe z ilustracjami. Format A4. Oprawa twarda.
Marek Dubiński




Święty różaniec z rozmyślaniami i modlitwami w obrazach. Oprawa twarda. Format A4
Praca zbiorowa




Tajemnice piramid. Wydanie albumowe. Format A4. Oprawa twarda
Teresa Stąpór




W kalejdoskopie słów
Anna Kleban




WARTO BYĆ PRZYJACIELEM I POMAGAĆ INNYM. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda.
Lech Tkaczyk




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 22
Andrzej Bilecki, Katarzyna Czechowska, Anna Kleban, Stanisława Kalus, Barbara Kwiatanowska, Irena Paśniewska, Magdalena Wardawy Migacz, Tatiana Rubilova, Bernard Skała, Wiesława Szymańska




Wierszowe dywagacje z akompaniamentem
Henryk Piech




Wizyta Pana Doktora. Książka edukacyjna z audiobookiem na płycie CD. Oprawa twarda.
Lech Tkaczyk




Z premedytacją
Jolanta Gębka




Zmierzch bożyszcz. Oprawa Twarda. Format A4
Friedrich Wilhelm Nietzsche




Znachor. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Znachor. Profesor Wilczur. Dwie powieści razem. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Zrozum. Cz. II. Katarzyna
Marek Tabuła




Zrywam bzy ma święto mamy. Format A4, oprawa miękka
Lech Tkaczyk

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Antoni Benedikt
ISBN: 9788372778208
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Według Autora reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów. Niezbędną częścią reklamy jest copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.

EAN: 9788372778208
Stron 176
oprawa broszurowa

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II do koszyka na zakupy