Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Anatomia i piękno przemijania. Dwujęzyczny tomik poetycki.
Stanisława Kalus




Antologia poetów współczesnych. Wiersze dla dzieci. Edycja szósta
Bolesław Bieniasz, Zenon Cichy, Agnieszka Kawa, Dominika Kuczera, Barbara Maria Laskowska, Aldona Latosik, Krystyna Przewłocka, Beata Małgorzata Moniuszko, Krzesława Skrzypczyńska, Beata Śliwka




Czosnek dla zdrowia. Żywienie medyczne
Elżbieta Frankowska




Dieta dla mózgu
B. Jakimowicz- Klein




Dieta dla serca i układu krążenia
Małgorzata Borgman




Dieta dla wątroby
Andrew Laughin




Jak Magia kamieni wpływa na Twoje życie. Wyd. I
Sycylia Nogrina




Jak zwierzęta w lesie bałwana lepiły. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Jak zwierzęta w lesie święta wyprawiały. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Kormorany nie ćwierkają. Tomik poetycki. Wyd. I
Roman Gowin




Mariola Buczkowska, Krzysztof Jerzy Drozd, Helena Gracka, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Agnieszka Sylwia Jędraszek, Anna Łukasik-Widz, Anna Mieczkowska, Małgorzata Skałbania, Danuta Stefanowska, Irena Szymańska
Mariola Buczkowska, Krzysztof Jerzy Drozd, Helena Gracka, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Agnieszka Jędraszek, Anna Łukasik-Widz, Anna Mieczkowska, Małgorzata Skałbania, Danuta Stefanowska, Irena Szymańska




Myśli słodkie, gorzkie. Tomik poetycki. Wyd. I
Janusz Muzyczyszyn




Spieszmy się kochać bliskich. Edycja druga. Antologia poetów współczesnych, wyd. I
Lucyna Angermann, Ewa Celińska-Bajorek, Krzysztof Jerzy Drozd, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Izabela Galicka, Teresa Lipińska, Janina Moczydłowska, Alek Skarga, Krystyna Walas-Bugajczyk, Adam Żemojtel




W poszukiwaniu świadomości, tomik poetycki
Krzysztof Jerzy Drozd




Wahadełko. Spróbuj i Ty
Teresa Stąpór




Wiersze o imionach. Antologia poetów współczesnych. Edycja 1
Anna Balla-Skrzypek, Stanisława Kalus, Teresa Lipińska, Henryka Łazaj, Marzena Marczyk, Danuta Elżbieta Mazurek, Jerzy Mróz, Paweł Pawłowicz, Urszula Rędziniak, Iwona Zaborowska




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 10 jubileuszowa
Wojciech Bieluń-Targosz, Mariola Buczkowska, Ewa Celińska-Bajorek, Krzysztof Jerzy Drozd, Andrzej Feret, Małgorzata Gołębiewicz, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Jacek Jaszczyk, Stanisława Kalus, Alicja Krawiec, Barbara Maria Laskowska, Marzena Marczyk, Beata Małgorzata Moniuszko, Jerzy Mróz, Piotr Rybiński, Alek Skarga, Irena Szymańska, Tamara Mariola Tarasek, Iwona Zaborowska, Zdzisław Zieliński




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 9
Małgorzata Cieśla-Pietrzak, Krzysztof Jarzyński, Jacek Jaszczyk, Wioletta K.(Klinicka), Zdzisława Maksymowicz, Paweł Pawłowicz, Antonina Radzięda, Barbara Szala, Tamara Mariola Tarasek, Bożena Żywiczka




Wizyta Świętego Mikołaja. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Zanim zabierze nas wiatr. Edycja piąta. Antologia poetów współczesnych. Wydanie 2018
Wojciech Bieluń-Targosz, Lucyna Dąbrowska, Joanna Firek, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczyk, Bogusław Józef Kilar, Marzena Marczyk, Andrzej Mędrzycki, Zenon Tabor, Tamara Mariola Tarasek, Marek Veith




Żywienie jako element profilaktyki i leczenia chorób nowotworowych
Anna Wrzochal

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS. W.I 2015


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Tymon Smektała
ISBN: 9788372778284
Cena: 35.00
Rok wydania: 2015
Opis: Komunikacja wizerunkowa wykorzystująca E-Public Relations jako nowoczesne narzędzie wymiany informacji poprzez nowoczesne media elektroniczne tworzy zupełnie nową jakość dialogu między dostawcą informacji a jego odbiorcą. Czym jest współczesny PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations, gdzie media społecznościowe, które dominują w komunikacji, zmieniają preferencje odbiorców na bardziej tabloidalne i w związku z tym innym staje się też sposób konsumowania tych informacji oraz cykl ich życia. Czy dzięki nowym narzędziom, sposobom wizualizacji komunikatu, działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?
Wszak współczesne media nie są już tylko źródłem informacji dla dziennikarzy. Poprzez social media, wszechobecną sieć, skorzystać z informacji, przetworzyć ją i wysłać dalej może każdy. W praktyce oznacza to, że ludzie z branży PR, specjaliści od e-komunikacji wizerunkowej, powinni nie tylko tworzyć ważne informacje, dystrybuować je, ale i generować określone zainteresowanie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Poprzez tworzenie informacji można aktualizować dane o firmie, o branży, zwracać uwagę na trendy i na bieżąco dostarczać sprawdzone fakty.
Przebojem w e-PR jest Twitter służący do komentowania bieżących wydarzeń. Za jego pośrednictwem można zachęcić do nawiązania bezpośredniego kontaktu, co dla firmy jest bezcenne. Publikacja KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS autorstwa Tymona Smektały pozwala na zdobycie teoretycznej i pogłębionej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych E-działań: w tym E-Public Relations, E-reklamy, E-designu, E-marketingu. Autor ukazuje, jak wykorzystać E-PR do łączenia informacji specjalistycznej jako elementu rynkowej komunikacji firm i przedsiębiorstw, która niezależnie od nas staje się dziś koniecznością.
Książkę polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki i rzeczowy sposób poznać nowoczesne tajniki E-Public Relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.

Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Autorem wielu artykułów naukowych z zakresu PUBLIC RELATIONS i INTERNETU

EAN: 9788372778284
Stron 152

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS. W.I 2015 do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów