Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS. W.I 2015


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Tymon Smektała
ISBN: 9788372778284
Cena: 35.00
Rok wydania: 2015
Opis: Komunikacja wizerunkowa wykorzystująca E-Public Relations jako nowoczesne narzędzie wymiany informacji poprzez nowoczesne media elektroniczne tworzy zupełnie nową jakość dialogu między dostawcą informacji a jego odbiorcą. Czym jest współczesny PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations, gdzie media społecznościowe, które dominują w komunikacji, zmieniają preferencje odbiorców na bardziej tabloidalne i w związku z tym innym staje się też sposób konsumowania tych informacji oraz cykl ich życia. Czy dzięki nowym narzędziom, sposobom wizualizacji komunikatu, działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?
Wszak współczesne media nie są już tylko źródłem informacji dla dziennikarzy. Poprzez social media, wszechobecną sieć, skorzystać z informacji, przetworzyć ją i wysłać dalej może każdy. W praktyce oznacza to, że ludzie z branży PR, specjaliści od e-komunikacji wizerunkowej, powinni nie tylko tworzyć ważne informacje, dystrybuować je, ale i generować określone zainteresowanie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Poprzez tworzenie informacji można aktualizować dane o firmie, o branży, zwracać uwagę na trendy i na bieżąco dostarczać sprawdzone fakty.
Przebojem w e-PR jest Twitter służący do komentowania bieżących wydarzeń. Za jego pośrednictwem można zachęcić do nawiązania bezpośredniego kontaktu, co dla firmy jest bezcenne. Publikacja KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS autorstwa Tymona Smektały pozwala na zdobycie teoretycznej i pogłębionej wiedzy w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi do szeroko pojętych E-działań: w tym E-Public Relations, E-reklamy, E-designu, E-marketingu. Autor ukazuje, jak wykorzystać E-PR do łączenia informacji specjalistycznej jako elementu rynkowej komunikacji firm i przedsiębiorstw, która niezależnie od nas staje się dziś koniecznością.
Książkę polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki i rzeczowy sposób poznać nowoczesne tajniki E-Public Relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.

Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Autorem wielu artykułów naukowych z zakresu PUBLIC RELATIONS i INTERNETU

EAN: 9788372778284
Stron 152

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W E-PUBLIC RELATIONS. W.I 2015 do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów