Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Anatomia i piękno przemijania. Dwujęzyczny tomik poetycki.
Stanisława Kalus




Antologia poetów współczesnych. Wiersze dla dzieci. Edycja szósta
Bolesław Bieniasz, Zenon Cichy, Agnieszka Kawa, Dominika Kuczera, Barbara Maria Laskowska, Aldona Latosik, Krystyna Przewłocka, Beata Małgorzata Moniuszko, Krzesława Skrzypczyńska, Beata Śliwka




Czosnek dla zdrowia. Żywienie medyczne
Elżbieta Frankowska




Dieta dla mózgu
B. Jakimowicz- Klein




Dieta dla serca i układu krążenia
Małgorzata Borgman




Dieta dla wątroby
Andrew Laughin




Jak Magia kamieni wpływa na Twoje życie. Wyd. I
Sycylia Nogrina




Jak zwierzęta w lesie bałwana lepiły. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Jak zwierzęta w lesie święta wyprawiały. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Kormorany nie ćwierkają. Tomik poetycki. Wyd. I
Roman Gowin




Mariola Buczkowska, Krzysztof Jerzy Drozd, Helena Gracka, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Agnieszka Sylwia Jędraszek, Anna Łukasik-Widz, Anna Mieczkowska, Małgorzata Skałbania, Danuta Stefanowska, Irena Szymańska
Mariola Buczkowska, Krzysztof Jerzy Drozd, Helena Gracka, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Agnieszka Jędraszek, Anna Łukasik-Widz, Anna Mieczkowska, Małgorzata Skałbania, Danuta Stefanowska, Irena Szymańska




Myśli słodkie, gorzkie. Tomik poetycki. Wyd. I
Janusz Muzyczyszyn




Spieszmy się kochać bliskich. Edycja druga. Antologia poetów współczesnych, wyd. I
Lucyna Angermann, Ewa Celińska-Bajorek, Krzysztof Jerzy Drozd, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Izabela Galicka, Teresa Lipińska, Janina Moczydłowska, Alek Skarga, Krystyna Walas-Bugajczyk, Adam Żemojtel




W poszukiwaniu świadomości, tomik poetycki
Krzysztof Jerzy Drozd




Wahadełko. Spróbuj i Ty
Teresa Stąpór




Wiersze o imionach. Antologia poetów współczesnych. Edycja 1
Anna Balla-Skrzypek, Stanisława Kalus, Teresa Lipińska, Henryka Łazaj, Marzena Marczyk, Danuta Elżbieta Mazurek, Jerzy Mróz, Paweł Pawłowicz, Urszula Rędziniak, Iwona Zaborowska




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 10 jubileuszowa
Wojciech Bieluń-Targosz, Mariola Buczkowska, Ewa Celińska-Bajorek, Krzysztof Jerzy Drozd, Andrzej Feret, Małgorzata Gołębiewicz, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Jacek Jaszczyk, Stanisława Kalus, Alicja Krawiec, Barbara Maria Laskowska, Marzena Marczyk, Beata Małgorzata Moniuszko, Jerzy Mróz, Piotr Rybiński, Alek Skarga, Irena Szymańska, Tamara Mariola Tarasek, Iwona Zaborowska, Zdzisław Zieliński




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 9
Małgorzata Cieśla-Pietrzak, Krzysztof Jarzyński, Jacek Jaszczyk, Wioletta K.(Klinicka), Zdzisława Maksymowicz, Paweł Pawłowicz, Antonina Radzięda, Barbara Szala, Tamara Mariola Tarasek, Bożena Żywiczka




Wizyta Świętego Mikołaja. Płyta CD GRATIS
Lech Tkaczyk




Zanim zabierze nas wiatr. Edycja piąta. Antologia poetów współczesnych. Wydanie 2018
Wojciech Bieluń-Targosz, Lucyna Dąbrowska, Joanna Firek, Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczyk, Bogusław Józef Kilar, Marzena Marczyk, Andrzej Mędrzycki, Zenon Tabor, Tamara Mariola Tarasek, Marek Veith




Żywienie jako element profilaktyki i leczenia chorób nowotworowych
Anna Wrzochal

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Antoni Benedikt
ISBN: 9788372778208
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Według Autora reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów. Niezbędną częścią reklamy jest copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.

EAN: 9788372778208
Stron 176
oprawa broszurowa

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów