Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Antologia poetów współczesnych. Kobieta zmienną jest. Edycja 3
Mariola Buczkowska, Alina Drążczyk, Krzysztof Jarzyński, Małgorzata Kiryjewska, Anna Łukasik-Widz, Janina Moczydłowska, Krystyna Sikorska, Anna Sobańska, Beata Śliwka, Tamara Mariola Tarasek




Bajka o Panu Zegarze. Bajka edukacyjna ze słuchowiskiem na płycie audio CD
Lech Tkaczyk




Jak Pan Alfabet do przedszkola maszerował. Bajka edukacyjna ze słuchowiskiem na płycie audio CD.
Lech Tkaczyk




Jak żuraw szukał żony. Bajka edukacyjna ze słuchowiskiem na płycie audio CD
Lech Tkaczyk




Kolory emocji. Tomik poetycki. Wydanie I
Iwona Zaborowska




Konspekty zajęć dla przedszkoli i szkół. Część I. Wydanie III
Małgorzata Kapłon




Kuchnia śląska. Potrawy tradycyjne
Barbara Jakimowicz-Klein




Mama uczy cyferek. Bajka edukacyjna ze słuchowiskiem na płycie audio CD.
Lech Tkaczyk




Miłość niejedno ma imię. Edycja 3. Antologia poetów współczesnych
Krystyna Bandera, Izabela Galicka, Krzysztof Jarzyński, Barbara Maria Laskowska, Teresa Lipińska, Anna Łukasik-Widz, Paweł Pawłowicz, Agata Rak, Alek Skarga, Anna Sobańska




Przygody Dobrawy
Róża Ossowska




Pysznych myśli słowa. Tomik poetycki
Adam Żemojtel




Wiersze sercem pisane. Antologia poetów współczesnych. Edycja 11
Mariusz Maciej Jackiewicz-Borowczak, Jacek Jaszczyk, Zenon Joachimiak, Bohdan Kołakowski, Janina Moczydłowska, Krystyna Przewłocka, Maria Szarapata, Leszek Szulczyk, Agnieszka Ślusarz




Zanim zabierze nas wiatr. Edycja szósta. Antologia poetów współczesnych
Stefan Bajer, Krzysztof Jarzyński, Aleksander Majerski, Janina Moczydłowska, Janina Nowak, Paweł Pawłowicz, Helena Peszyńska, Teresa Siniak-Żywiecka, Maria Szarapata, Zenon Tabor

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Antoni Benedikt
ISBN: 9788372778208
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Według Autora reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów. Niezbędną częścią reklamy jest copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.

EAN: 9788372778208
Stron 176
oprawa broszurowa

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów