Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Antologia poetów współczesnych. Wiersze sercem pisane. Edycja 14
Beata Bartczak, Krzysztof Jarzyński, Bohdan Kołakowski, Anna ( Hanna) Marszewska, Adam Napłoszek, Bogusław Olczak, Katarzyna Jasieczek-Rembisz, Renata Świst, Anna Wiszowata, Justyna Wojtania




AXIOMA. Powieść. Wydanie I
A. K. Sar (Raska)




Dekameron
Giovanni Boccaccio




Dzieje grzechu. Wyd. I
Stefan Żeromski




Już. Tomik poetycki. Wyd. I
Lidia Izabela Lachowska




Krople i kropelki. Tomik poetycki. Wyd. I
Marzena Marczyk




Kuchnia japońska
Adam Wieczorek




Labirynty. Tomik poetycki. Wyd. I
Krystyna Jarocka




Lalka t.1
Bolesław Prus




Lalka t.2
Bolesław Prus




Nocne królestwo snów. Tomik poetycki.
Teodozja Miśkiewicz




Ogniem i mieczem.Tom 1
Bolesław Prus




Ogniem i mieczem.Tom 1 i 2
Bolesław Prus




Ogniem i mieczem.Tom 2
Bolesław Prus




Otulona ciepłem
Agnieszka Czarnecka




Pielęgniarka. Nie boję się szczepienia. Książka edukacyjna dla dzieci z audiobookiem
Lech Tkaczyk




Pysznych myśli słowa 3. Tomik poetycki. Wyd. I
Adam Żemojtel




QUO VADIS. Wydanie I
Henryk Sienkiewicz




Radiestezja bez tajemnic. Wyd. I
Tomasz Sitkowski




Różne odcienie miłości. Tomik poetycki. Wyd. I
Karolina Bednarek




Spotkania z filozofami czyli wszystko jest seksem. Tomik poetycki. Wyd. I
Iza Galicka




Zanim nadejdzie burza. Edycja czwarta. Antologia poetów współczesnych. Wydanie I
Danuta Brodziak, Anna Chudzik,Weronika Dowejko, Anna Barbara Czuraj-Struzik, Helena Grącka, Ewa Kornacka, Teresa Guzewska, Aleksandra J. Starostecka, Renata Świst, Tamara Mariola Tarasek




Zasłuchana w ciszę. Tomik poetycki
Alicja Krawiec




Zawsze pieszo. Tomik poetycki. Wyd. I
Ada Steko

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsi?biorstw


Seria: KSIĄŻKI ARCHIWALNE
Autor: Tymon Smekta?a
ISBN: 8372770379
Cena: 24.00
Rok wydania: 2008
Opis: W dzisiejszej rzeczywisto?ci gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzaj? si? zarówno firmom du?ym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsi?biorstwom wci?? walcz?cym o siln? pozycj?. Public relations, jedna z najbardziej fascynuj?cych dziedzin wspó?czesnych nauk ekonomicznych, ??cz?ca elementy marketingu, zarz?dzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenion? pomoc. Dzi?ki dzia?aniom PR organizacja mo?e unikn?? najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. ?rodki trwa?e mo?na odpracowa? i zdoby? na nowo, natomiast warto?ci niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyska?, kiedy ju? raz si? je straci. W niniejszej ksi??ce znajdziesz wskazówki, co robi?, by wyj?? obronn? r?k? z sytuacji kryzysowych, nie trac?c wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.

Dodaj Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsi?biorstw do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów