Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Choć cień Piotra. Tomik poetycki. Wyd. I
Alek Skarga




Modlitwy. Edycja siódma. Antologia poetów współczesnych
Maria Cenar, Lucyna Anna Korona, Wacława Konieczny, Helena Murawska-Lenckowska, Hanna (Anna) Marszewska,A. K. Sar (RASKA), Alek Skarga, Anita Steciuk, Helena Maria Trzcionka-Kryściak, Wanda Wasicka




Podróże życiem zwane
Stanisława Kalus




Samotność
Krystyna Jarocka




Spieszmy się kochać bliskich. Edycja trzecia. Antologia poetów współczesnych, Wyd. I
Helena Grącka, Krzysztof Jarzyński, Agnieszka Kuchnia-Wołosiewicz, Marian Mahor, Jerzy Mróz, Teodozja Miśkiewicz, Agata Rak, Alek Skarga, A. K. Sar (RASKA), Krystyna Szwed




Słowa niewypowiedziane. Tomik poetycki. Wyd. I
Anita Słapczyńska




Wiersze dla dzieci. Antologia poetów współczesnych. Edycja 9
Zenon Joachimiak, Agnieszka Kawa, Nina Maria Kowalska, Bożena Urszula Kozłowska, Aldona Latosik, Joanna Lessnau, Urszula Lewartowicz, Teresa Lipińska, Teresa Mazur, A.K. Sar (Raska)




Wszystko mogę. Tomik poetycki. Wyd. I
Róża Ossowska




Zanim nadejdzie burza. Antologia poetów współczesnych. Edycja 3
Maria Cenar, Izabela Galicka, Krystyna Jarocka, Renata Marczuk, Helena Paszkowska, Stefania Podlewska, A.K. Sar (RASKA), Anita Słapczyńska, Anna Sobańska, Anita Steciuk




Zanim zabierze nas wiatr. Antologia poetów współczesnych. Edycja ósma
Teresa Guzewska, Stanisława Kalus, Lucyna Anna Korona, Andrzej Mariusz Łach, Anna Partyka-Judge, Wiesława Pawłowska-Migdał, A. K. Sar (RASKA), Anita Steciuk, Krystyna Szwed, Wanda Walkusz

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W MEDIACH


Seria: BIZNES I EDUKACJA
Autor: Jolanta Ciamciara, Bożena Uścińska
ISBN: 9788372777997
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji.

Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu. 

Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.

Oprawa broszurowa
Stron 138

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W MEDIACH do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów