Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



Ajurweda
Elżbieta Libiszewska-Kindler




Antologia poetów współczesnych. Wiersze sercem pisane. Edycja 14
Beata Bartczak, Krzysztof Jarzyński, Bohdan Kołakowski, Anna ( Hanna) Marszewska, Adam Napłoszek, Bogusław Olczak, Katarzyna Jasieczek-Rembisz, Renata Świst, Anna Wiszowata, Justyna Wojtania




AXIOMA. Powieść. Wydanie I
A. K. Sar (Raska)




Dekameron
Giovanni Boccaccio




Dzieje grzechu. Wyd. I
Stefan Żeromski




Już. Tomik poetycki. Wyd. I
Lidia Izabela Lachowska




Krople i kropelki. Tomik poetycki. Wyd. I
Marzena Marczyk




Kuchnia japońska
Adam Wieczorek




Labirynty. Tomik poetycki. Wyd. I
Krystyna Jarocka




Lalka t.1
Bolesław Prus




Lalka t.2
Bolesław Prus




Nocne królestwo snów. Tomik poetycki.
Teodozja Miśkiewicz




Ogniem i mieczem.Tom 1
Bolesław Prus




Ogniem i mieczem.Tom 1 i 2
Bolesław Prus




Ogniem i mieczem.Tom 2
Bolesław Prus




Otulona ciepłem
Agnieszka Czarnecka




Pielęgniarka. Nie boję się szczepienia. Książka edukacyjna dla dzieci z audiobookiem
Lech Tkaczyk




Pysznych myśli słowa 3. Tomik poetycki. Wyd. I
Adam Żemojtel




QUO VADIS. Wydanie I
Henryk Sienkiewicz




Radiestezja bez tajemnic. Wyd. I
Tomasz Sitkowski




Różne odcienie miłości. Tomik poetycki. Wyd. I
Karolina Bednarek




Spotkania z filozofami czyli wszystko jest seksem. Tomik poetycki. Wyd. I
Iza Galicka




Zanim nadejdzie burza. Edycja czwarta. Antologia poetów współczesnych. Wydanie I
Danuta Brodziak, Anna Chudzik,Weronika Dowejko, Anna Barbara Czuraj-Struzik, Helena Grącka, Ewa Kornacka, Teresa Guzewska, Aleksandra J. Starostecka, Renata Świst, Tamara Mariola Tarasek




Zasłuchana w ciszę. Tomik poetycki
Alicja Krawiec




Zawsze pieszo. Tomik poetycki. Wyd. I
Ada Steko

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W MEDIACH


Seria: BIZNES I EDUKACJA
Autor: Jolanta Ciamciara, Bożena Uścińska
ISBN: 9788372777997
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji.

Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu. 

Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy itp.

Oprawa broszurowa
Stron 138

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W MEDIACH do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów