Książki Multimedia Astrum Media Astrum Poezja

SZUKAJ KSIĄŻKI
Wybierz metodę:

Wprowadz wyrażenie:

ZAPOWIEDZI

NOWOŚCI



..Ja Chłopka. Z pamiętnika wiejskiej kobiety. Chłop. Dzieci. Bieda
Anna Nowak




.Brachyterapia. Idzie raczek, czyli jak pokonałem chorobę prostaty
Lech Tkaczyk




.DeepSeek. Sztuczna Inteligencja, która zmienia świat
Mateusz Tkaczyk




.KOCHAM CIĘ POLSKO. ANTOLOGIA POETÓW WSPÓŁCZESNYCH. Edycja 3
Ilona Chojnacka, Helena Grącka, Maria Jamroz, Katarzyna Ewa Krajewska, Adam Król, Agnieszka Krupicka, Andrzej Kucharski, Agnieszka Moranska-Roeder, Anna Nowak, Wanda Wasicka




.Papież Franciszek. U schyłku dnia na ponury czas. Format A5, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




Bajki o mądrych zwierzętach, które uczą i bawią. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




BOKSER. Do utraty tchu
Lech Tkaczyk




Bracia Dalcz i S-ka. Format A4, oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Dokąd mkną obłoki? Op. 11. Nowele, wspomnienia, listy, artykuły i liryki
Bolesław Bieniasz




Doktor Murek zredukowany. Drugie życie dr Murka. Tom 1 i tom 2 razem. Format A4, oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Doktor Murek zredukowany. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Domy z papieru
Krystyna Jarocka




Drugie życie dr Murka. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Grywalizacja i AI w marketingu. Jak inteligentne systemy AI w grach zwiększają lojalność klientów
Mateusz Tkaczyk




Jak napisać dobry wiersz. Ćwiczenia językowe
Lech Tkaczyka




Jak Profesor Bociek Klekot nauczał dzieci poznawania świata. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




Jak zostać poetą. Podręcznik dla początkujących. Praktyczne ćwiczenia
Lech Tkaczyk




Kiwony. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




KOT POETA DZIECIOM WIERSZE PISZE
Ilona Chojnacka




Krasnal Mądruś naucza dzieci cyferek i liczenia. Fortmat A4, oprawa miękka
Lech Tkaczyk




Mój przyjaciel Robot
Ilona Tront




Opowieści o zwierzętach w domu i na łące z morałem które warto przeczytać. Format A4, oprawa miękka.
Lech Tkaczyk




Pamiętnik Pani Hanki. Format A4, oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Pan Alfabet i zagadki o literkach. Format A4, oprawa miękka.
Lech Tkaczyk




Pejzaże zamyślenia
Agnieszka Czarnecka




POPIOŁY. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Stefan Żeromski




Prokurator Alicja Horn. Format A4. Oprawa miękka z ilustracjami
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Przygody dobrego wojaka Szwejka podczas wojny światowej. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Jaroslav Hašek




REFLEKSJE ŻYCIOWE, Format A5, oprawa miękka
Danuta Brodziak




Samoleczenie bursztynem
Teresa Stąpór




Scenariusze do bajek dla przedszkoli i szkół. Część I. Wydanie III. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Scenariusze do bajek dla przedszkoli i szkół. Część II. Wydanie III. Format A4, oprawa twarda
Lech Tkaczyk




Sentencje łacińskie. Wydanie II albumowe z ilustracjami. Format A4. Oprawa twarda.
Marek Dubiński




Świat pani Malinowskiej. Format A4 z ilustracjami. Oprawa miękka
Tadeusz Dołęga-Mostowicz




Słodycz tęsknoty
Iwona Zaborowska




TO CO CHCIAŁBYM...
Andrzej Kucharski




WARTO BYĆ PRZYJACIELEM I POMAGAĆ INNYM. Bajki edukacyjne z morałem. Format A4, oprawa twarda.
Lech Tkaczyk




Wnętrze słów
Regina Magdziarz Fietzek




Wspólnota myśli
Andrzej Kucharski

R E K L A M A
Ilość produktów = 0
Widok koszyka na zakupy
Wartość = PLN 0.00


KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II


Seria: KREATYWNOŚĆ
Autor: Antoni Benedikt
ISBN: 9788372778208
Cena: 29.00
Rok wydania: 2015
Opis: Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama i kto powinien się nią zajmować w firmie, kim jest dyrektor kreatywny i jakie powinien mieć cechy, jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy, kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Według Autora reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym, ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, może też namawiać do popierania określonych idei, marki, spraw. Reklama, posługując się swoim własnym językiem ( język reklamy-language advertising), powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten, a nie inny produkt.
Działaniami reklamowymi zajmują się specjaliści w dziedzinie zarządzania artystycznego ( zarządzanie artystyczne-art directing) posiadający umiejętności prowadzenia kompleksowych działań projektowych w dziedzinie reklamy i komunikacji wizualnej - wydawnictwa, reklama, kampanie w internecie, rozwiązania multimedialne, media społecznościowe, projektowanie wydarzeń, eventów. Niezbędną częścią reklamy jest copywriting - etap artystyczny w tworzeniu reklamy. Copywriter bierze udział w całym procesie jej kreowania, najczęściej pisząc teksty oraz scenariusze spotów, powinien znać potrzeby klientów i sztukę perswazji. Współcześnie copywriting to już nie tylko tworzenie treści typowo reklamowych – to również tworzenie tekstów dla powstających i już istniejących stron internetowych, tworzenie artykułów tematycznych a także pozycjonujących. Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie zawiera uporządkowaną wiedzę z tej dziedziny, dlatego to świetna pozycja do biblioteki menedżera.
Zapraszam do lektury.

EAN: 9788372778208
Stron 176
oprawa broszurowa

Dodaj KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA W REKLAMIE. WYDANIE II do koszyka na zakupy
Kontynuacja zakupów